Sesiapa mempunyai artikel yang best serta bersesuaian mengenai Islam yang mahu disiarkan di sini beserta nama anda, sila emailkan kepada admin@loveloveislam.com

We Love Islam Followers

NoAds!"Love Love Islam" adalah sebuah blog non-commercial. Tiada Iklan. Blog ini diwujudkan untuk berdakwah dan ikhlas semata-mata kerana Allah. Promosi dan iklankanlah "Love Love Islam" di blog anda atau di mana sahaja dengan niat untuk berdakwah. Terima Kasih. - Admin Love Love Islam

Saturday, September 25, 2010

Tanda Kekuasaan Allah SWT

Dari Email,

Assalamualaikum,

Semalam 18 September 2010 surau Darulsalam (Pok Bakar) depan stesen minyak ESSO Paka telah mengadakan jamuan Hari Raya Aidil Fitri.

Seekor lembu telah disembelih dan dagingnya telah dimasak singgang untuk jamuan.

Kebetulan petang itu selepas solat zohor Ustaz Saiful datang makan. Semasa tengah makan tu berita gempar dari anak Pok Bakar yang sedang menambah lauk di khemah perempuan telah terjumpa kalimah Wallahu. (Allah) disekeping daging yang dihidangkan, tidak sampai beberapa minit terjumpa satu ketul daging lagi serupa kalimah Allah lagi. Ramai yang sempat merakamkan gambar ketulan daging tersebut.

http://i420.photobucket.com/albums/pp285/isuhangat/3-68.jpg

Pada sebelah pagi semasa siang daging lembu itu tersebut daging tak habis untuk dilapah, sehingga dah dimasak 2 kawah daging masih lagi tak habis disiang.


Pok Bakar pun merasa hairan kenapa daging ni menjadi banyak. Harga seekor lembu hanya RM 2,400 jer.
Jamuan sampai lepas solat asar masih ada lagi.

Itu lah dia kekuasan Allah SWT.

Wallahualam.

http://i420.photobucket.com/albums/pp285/isuhangat/1-74.jpg

http://i420.photobucket.com/albums/pp285/isuhangat/2-70.jpg

1 comment:

  1. apa tg perlu dilakukan kpd daging tersebut...bolehkan ianya dimakan atau disimpan sahaja?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails